FAQ Najczęściej zadawane pytania

Pojęcia:


Hurtownia - hurtownia24.pl

Kupujący - podmiot kupujący produkty w Hurtowni

Klient końcowy - klient detaliczny dokonujący zakupu u Kupującego


Czy oferujecie usługę dropshippingu?

Tak - zapraszamy do współpracy.

Nie mam jeszcze działalności - czy mogę założyć konto?

Współpracujemy wyłącznie z zarejestrowanymi i aktywnymi podmiotami posiadającymi numer NIP.

 Czy muszę podpisać z Wami umowę?

Nie. Wystarczy rejestracja i akceptacja regulaminu.

 Czy obsługujecie wysyłki z odbiorem własnym (kurier własny)?

Tak. Przesyłki można wysyłać za pomocą oferowanych przez nas kurierów (InPost lub DPD) lub własnym kurierem. Odbiór musi nastąpić do godz. 16.

 Czy wysyłacie przesyłki pobraniowe?

Nie rozliczamy paczek pobraniowych. Można je wysłać jedynie w opcji „kurier własny”.

 Czy jest możliwość wysłania własnego listu przewozowego?

Tak. Wybierając opcję wysyłki „dropshipping - kurier własny” należy przesłać do nas etykietę w formacie A6 i protokół odbioru (w plikach pdf).

 Jakie firmy odbierają od Was paczki?

Codzinnie odbierają firmy DPD i InPost

 Czy jest możliwość wysłania zamówień do Paczkomatów?

Tak, jest.

 Jaki jest koszt dostawy w modelu dropshipping?

Wszystkie koszty podane są w cenniku.

 Czy jest możliwość wystawienie jednej faktury zbiorczej na wiele zamówień?

Do każdego zamówienia podczas realizacji wystawiamy osobną fakturę VAT.

Na indywidualne życzenie możemy połączyć w jedną fakturę zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane.

Jaki jest czas realizacji wysyłki?
Zamówienia realizowane są tego samego lub następnego dnia roboczego od złożenia zamówienia.

Do której godziny trzeba wprowadzić zamówienie, aby zostało wysłane tego samego dnia?

W przypadku większych zamówień, „bezpieczną” godziną jest 12 w południe.

 Czy dajecie możliwość korzystania ze zdjęć i opisów?

Tak, do sprzedaży produktów zakupionych w hurtownia24.pl Kupujący ma prawo używać zdjęć i opisów znajdujących się w naszym systemie. Zalecamy tworzenie własnych opisów i zdjęć marketingowych.

 Od jakiego progu sprzedaży można otrzymać rabat?

Nie mamy stałych progów. Rabat ustalany jest indywidualnie przez opiekuna, biorąc pod uwagę całokształt współpracy.

 W jaki sposób są obsługiwane w hurtowni przesyłki Allegro Smart?

Należy przesłać nam etykietę w formacie A6 i protokół odbioru.

 Czy za zamówienie mogę zapłacić kartą? Czy obsługujecie szybkie płatności?

Na życzenie klienta możemy włączyć możliwość płacenia za zamówienia hurtowe za pomocą Przelewy24.

 Czy umożliwiacie odroczenie płatności (kredyt kupiecki)?

Po analizie dotychczasowej współpracy umożliwiamy płatność odroczoną.

 Czy obsługujecie zwroty i reklamacje?

Wszelkimi kontaktami z Klientem końcowym zajmuje się Kupujący. Reklamację Klienta końcowego musi najpierw rozpatrzyć Kupujący. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klienta końcowego, prosimy o kontakt PRZED wysłaniem produktu do nas.

 Co jeśli Klient końcowy nie odbierze paczki?

Jeżeli towar jest oryginalnie zapakowany, a paczka nie była otwierana, możemy po ustaleniu z Kupującym: 1) przesłać go na adres siedziby Kupującego, lub 2) Dokonać zwrotu do Hurtowni (korekty faktury zakupu). Obowiązują opłaty wg cennika.

Towar który wrócił powrócił paczce otwartej, rozpieczętowany lub uszkodzony pozostaje własnością Kupującego i nie może zostać zwrócony.

Jak często aktualizujecie stany magazynowe?

Stany magazynowe aktualizowane są co ok. 1 godzinę.

Jaka jest jakość zdjęć i opisów produktów?


Dokładamy starań, aby jak najlepiej przygotować dane do sprzedawanych przez nas produktów. Zdjęcia są w jakości zależnej od materiałów producenta - zazwyczaj w rozmiarze 1000x1000px.

Za jakimi platformami zapewniacie integrację?
Możliwy jest import produktów do dowolnej platformy akceptującej pliki xml.

Czy możecie dokładać nasze ulotki?
Dokładanie materiałów podlega indywidualnej wycenie.

Czy możecie nanosić nasze plomby na produkty?

Tak, możemy - opłaty wg cennika.

 Prowadzę sklep stacjonarny - co możecie mi zaoferować?

Zainteresowanym sklepom oferujemy szkolenia sprzedażowe oraz materiały marketingowe.

 Cennik usług:

Wysyłka na adres siedziby:
Kurierem (InPost lub DPD) - 15 zł netto

Drophipping DPD lub Inpost - 17 zł netto

Dropshpping - kurier własny - 5 zł netto

Plombowanie 2 zł netto / produkt
Obsługa paczki powracającej/nieodebranej:
Jak za przesyłkę (zależnie od wybranej formy) + 10% wartości powracającego towaru, minimum 10 zł.

© SolEx B2B